»Izboljšuje se toliko, da smo lahko ponovno sposobni izvesti proces izobraževanja na daljavo po celotni šolski verigi.«
»Število je v upadanju, saj so starši ugotovili, da je to zanje slabo, in so se počasi odločili dati soglasja.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Zavedamo se kritičnosti tega izobraževanja na daljavo, vemo, da ga vsepovsod ni mogoče izvajati, ko gre za klinične vaje in podobno.«
»Ocen na daljavo ne morejo pridobivati. Lahko pridejo na dan, za katerega se dogovorijo, v šolo, opravijo test in so tisti dan pri pouku.«
»Učencev, ki se niso samotestirali v šoli, nismo pošiljali domov. Zadevo intenzivno rešujemo in upamo, da se bodo lahko učenci v šolo vrnili že v sredo.«
»Za nas, ki smo bili navajeni tradicionalno izpeljali informativni dan, je to letos nekaj novega. Dejstvo je, da se predstavljamo samo prek videovsebin in portalov.«
»Z okrožnicami usmerjamo ravnatelje, šole, če in ko pride do postopnega vračanja. Tudi na ravni šol se organizacijsko pripravljajo na vrnitev in sočasno – mislim, da dobro – peljejo šolanje na daljavo.«
»Kot večni optimist bom rekla, da je ta ocena kar ena lepa štirica.«
»Učitelj se bo moral odločiti, katere vsebine bo peljal na daljavo in katere vsebine bo izvajal, ko bo imel razred pred seboj.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju